Vrei să te laşi de fumat? Îţi garantez 100% că de mâine nu fumezi! Gratis!!!!

Sunt un sceptic de când mă ştiu…, nu cred – pân nu văd! Dar minunea asta trebuia să ajung să o văd cu ochii mei….

Recomand tuturor prietenilor mei care doresc să se lase de fumat, să citească o carte: Allen Carr ” În sfârşit nefumător” (În rusă: Аллен Карр „Легкий способ бросить курить”)

Versiunea în română are 183 pag. Am citit-o timp de o seară. Nu! Nu face minuni! Dar după ce ai citit-o laşi definitv fumatul! Şi nu mai vrei să te întorci la el!

O găsiţi pe internet – GRATIS, GRATUIT, PE DEGEABA, FARA BANI!🙂

O downloadaţi, o citiţi atent şi… deveniţi nefumător!

Este si varianta video! Este si varianta audio!

Nu fac publicitate! Pur şi simplu, vreau să fac un bine! Cum mi l-a făcut şi mie cineva!

Am râs şi eu la început! Am citit-o mai mult în glumă…, ajungând la ultimele pagini, fără să-mi dau seama, am înţeles că nu mă mai trage să fumez…

Încercaţi! Voi fi foarte bucuros să ştiu că măcar 10 oameni din lumea aceasta au lasat fumatul datorită (şi mulţumită!:) ) sfatului meu!

Succes, băieţi şi fete!

Nu vă stricaţi sănătatea degeaba!

Rămâneţi tineri şi frumoşi!

Îţi pare ireal! Şi eu am râs!🙂 Dar l-am lăsat! Şi nu simt nici o atracţie!

Azi citeşti cartea! Şi mâine eşti nefumător! O spun pe experienţa proprie!

Caut-o, citeşte-o şi mâine să-mi scrii răspuns, să-mi mulţumeşti ca ai scăpat de intoxicarea organismului cu nicotina!

P.S. Şi… vă rog mult, cei care au citit cartea şi au lăsat fumatul, să scrie aici la comentarii! Să vadă şi ceilalţi prieteni că funcţionează! Poate-i salvăm şi pe ei!🙂

Succese!

PS. NU vând această carte. NU sunt plătit pentru a face publicitate acestei cărţi. NU am nici un interes meschin!! Pur şi simplu, ştiu că şi alţii ca şi mine caută un leac de ani de zile  …şi nu-l găsesc… şi eu aş fi dat orice, doar sa-mi pastrez sanatatea si sa scap de viciul fumatului! Am găsit soluţia! Nu mai fumez! Şi ţi-o spun şi ţie! Ca unui prieten! Succese!!

Dacă-mi zici că după cartea asta nu te-ai lăsat de fumat, ap eu nu ştiu…. doar două variante am: sau nu ai citit-o şi mă minţi sau nu ştii a citi!🙂

Succese! Dac-am putut eu, poţi şi tu!!!!!!!!!!!!!!!!

Nici nu ştii cât e de uşor! Şi cât eşti de liber când devii nefumător!!!!!!!!!!

Acest articol a fost publicat în Minim de Cultura Generala și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Vrei să te laşi de fumat? Îţi garantez 100% că de mâine nu fumezi! Gratis!!!!

  1. Electrojazzed spune:

    e vorba care spunea ca daca ceva suna prea bine sa fie adevarat … ei bine … nu este adevarat … sper cartea asta sa fie exceptia de la regula , ma lupt cu obiceiul asta prost inca de la prima tigare …

Lasă un răspuns

