Despre eficienţa publicităţii

Este o vorbă:

„50% din publicitate este ineficientă. Problema e că nimeni nu ştie care sunt anume cele 50%.”

Gluma nu este o minciună. Este un mod, utilizat de angajaţii industriei publicitare, cu scopul de a distrage atenţia de la analiza obiectivă a faptului că în industria respectivă, o sumă enormă de bani, este, pur şi simplu, aruncată în vânt, din cauza mesajului greşit al publicităţii. Orice analiză serioasă demonstrează că cel puţin 90 % de reclamă, pur şi simplu, nu este observată, sau mesajul ei este superficial sau confuz, sau, în genere, nu ajută la promovarea mărcii pe piaţă.

Banii se aruncă în vânt din cauza mesajului greşit şi al lipsei de creativitate!!!

Acest articol a fost publicat în Sales Art și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s